КОЛКО СТРУВА УСЛУГА "ВРЪЩАНЕ"?

Цената на услугата "Връщане" ще бъде изцяло за ваша сметка, като и ще трябва да покриете и доставката по изпращането.

КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА УСЛУГА "ВРЪЩАНЕ"?

С услугата "Връщане" имате възможност да получите неодобрените артикули обратно на Вашия адрес.

КОГА И КАК МОГА ДА ЗАЯВЯ УСЛУГА "ВРЪЩАНЕ"?

Когато обработката на Вашите продукти бъде приключена, ще получите имейл за потвърждение. В срок от 15 дни след получаването на този имейл можете да заявите услуга "Връщане" като се свържете с нас на +359899911771

ЗАЩО ТРЯБВА ДА ПЛАЩАМ ЗА УСЛУГА "ВРЪЩАНЕ"?

Таксата за услуга "Връщане" включва разходите за обработка и транспорт на неодобрените продукти.

КОГА ЩЕ ПОЛУЧА НЕОДОБРЕНИТЕ ЗА ПРОДАЖБА ПРОДУКТИ ОБРАТНО?

Неодобрените продукти от Вашата продажба ще бъдат изпратени обратно в рамките на 2 седмици от заявяване на услуга "Връщане". Очаквайте имейл за потвърждение, който ще съдържа товарителницата на пратката.